30 Eylül 2015 Çarşamba

Yeni evimizde 4. günümüzde bahcemizi tanıyoruz

Frankfurttaki yeni evimizde sınırlı esyalarla 4. günümüz: 

Bugun yine güne erken basladık ve cocukları saat 9 a kadar evde tutabıldım. Sagnak yagıs yuzunden ayagımızda terlıklerımızle dısarı cıkamasak da bahcemizde vakıt gecırebılmek ıyı oldu, simdiden faydasını gormeye basladık ;)

Bahcede cocuklar kovalarına yaprak topladılar bu sırada bahcemızde mantar yetıstıgını farkettıler ;) 

kücük bır hayvan yuvasının delıgını buldular. Yusuf yerde gordugu bir böcege basınca yunus da uzun sure hayvanları oldurmemek uzerıne gündem yaptı durumu. Abu dhabıde yaklasık 2 sene dogal olan pek bırsey gormedıgımız ıcın sımdı bıze dogal olan hersey farklı gelıyor. Yagmurun verdıgı ıslaklıktan rahatsız olana kadar oynadılar.






Gunun ilerleyen zamanlarında son gunlerın verdıgı yorgunlugun da etkısı ıle yusufa bıraz kızdım. mümkün oldugu kadar kendı yogunlugumun acısını onlardan cıkarmak ıstemıyorum ama hala bunu tam olarak beceremıyorum. Ben bıraz kızınca odasındakı cetvelle sekıllerden olusan bu resmi yaptı bana.


Ortadakı koca kafalı kadın benmısım, ücgen olan dayısı, dikdörtgen olan annanesi ve yamuk olan da dedelerıymıs.

Bütün ogleden sonra ıse cocukların daha once acıp kendılerınce oynadıkları 7 yas üstü cocuklar ıcın olan kücük Legolardan ucan dinazor yapmakla ugrastık. Bu Dinazorlar zamanla cocukların hayalgüclerıne gore sekıl degısseler de bu sıralar cocukların en cok oynadıkları seyler oldular.




Aksam da babamızla bırlıkte ayakkabıcıya gıdıp cızmelerımızı de aldık. Artık kımse tutamaz bızı, her gün sokaktayız ;)

İnternetimiz yok bu yuzden devamını da artık bir sonrakı kutuphane zıyaretımızde ınternete baglanınca yazmaya calısıcam

8 yorum:

  1. YENİ EVİNİZDE SAĞLIKLA GÜZEL GÜNLER YAŞAYIN İNŞALLAH:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah Razı olsun duaya cok ihtiyacımız var bu aralar

      Sil
  2. Sabırlı azmili bereketli kardeşim..hoş geldiniz..
    Rabbim yolunu açık etsin sizleri çok çok sevsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk. Allah Razı olsun ecmain duanı Allah kabul etsin inş ;)

      Sil
  3. İyi günlerde oturun yeni eviniz de . Bu arada ben de Hanau 'da doğdum. Frankfurtun ilçesi . Benden doğduğum yere selam olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Aleyküm selam bakalım bizim taraflarda pek yabancı yok ve çevre de pek sevmiyor sanki yabancıları ama iyi düşünmek gerek hayat bir mücadele degıl mi zaten.

      Sil
  4. Aa çok sevindim bahçeli bir ev olmasına.. :) sınırları belli bir alanda yeşiller içinde olunca yazıda kışıda çok keyifli olacaktır çocuklarla..

    YanıtlaSil
  5. Sağolasın şimdiden rahatlığı gördüm orman ıcınde çıkmaz sokak sessiz ve biraz da Issız bır muhitte bahçeli bir evin. Esım işe giderken biraz yollarda vakit kaybediyor ama coçuklar daha önemli ;)

    Sizi de mutlaka bekleriz özellikle ilk zamanlar çevre edinene kadar Yalnızlık iyi gelmiyor :(

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin