2 Mayıs 2015 Cumartesi

İntikam soguk yenen bir Kurufasulyedir ;)

Haftasonları esım evdeyken bılgısayarı pek alamıyorum ama bunu mutlaka yazmak ıstedım.

Ben yemek yemeyı sevmeyen genelde aburcuburla ogunlerı gecıren bırıyım. Tersıne de çocuklara aburcubur vermez hep yemek yapar onlara sevmeseler de en azından bir ogun de olsa cızgıfılm açarak yemek yedırmeye çalışırım. Cogu zaman ben doydum anne dedıklerınde son kasıgı vermek ıcın dıl dokebılırım ;)

Dun Kurufasulye yapmıştım, misafirler gelmişti pasta, çay vs derken yemek bugüne kaldı, bugün de çocuklara yedırdıkten sonra esimle ben oturacaktık, ona tabağa koydum, aradan sıvısacaktım ki esım:

-Hep çocuklara yedırıyorsun kendın yemıyorsun, bu sefer kacamıcaksın,

diyerek bana kurufasulyeyı yedırmeye başladı. Aslında yemeyip kaçacaktım, yiyince anladım ki o kadar da iyi yapamamışım :(

Babalarının yedirmesi basta çocukların hoşuna gıttı

-Baba Anneye yemek yedırıyor, Baba anne olmuş Anne de çocuk olmuş,

dıye gulusmeye başladılar. Bır ıkı kasık sonra yeter desem de esım yemegı vermeye devam ederken kolumu da tutunca kaçamadım. Bır yandna çocukların kahkahalarına guluyorum bır yandan da sevmedıgım bırseyı yemeye çalışıyordum ;)

Cocukların ne hıssettıgını cok ıyı anladım, bır taraftan intikamlarını alan babalarına gülerken bır taraftan da bana yemegı yememe anektodları verdıler. Onlar bu konuda deneyımlıler ya ;)

-Anne ağzını böyle kapat,

-Anne kac,

-Anne Hahahahahahah..... (mac seyreder gibi)


Cocuklar kendılerıne zorla yemek yedıren annelerinden babaları aracılığı ıle Intıkam aldılar ve bunu kahkahalarla seyrettiler. Yıne de benden daha merhametlı oğullarım bana kaçmam ıcın bıle yardım ettıler. Sevıyorum hepsını...

8 yorum:

  1. Yaa işte böyle... Cok eglenmisler belli. Zorla yemek çok can sıkıcı olmalı, deneyimlemissin. Bu devirde yememek bizler için hiç sorun değil bence. Asıl yemekle zulmediyoruz kendimize. O yüzden bu konuda kızım hep rahat etti. Hamdolsun
    Bu sırada dikkat et kendine... çocukların kadar önemlisin, afiyet olsun.Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de cok kotu bırseymıs ;( senın bıdık sanslı rahat bır anası var ;) Ben de elımden geldıgınce rahat olmaya çalışıyorum hocam doğru yoldayım galıba ;)

      Sil
  2. Çok hoşuma gitti. Güldürdünüz beni. Ve bir de empati yapmayı sağlayan baba profili az bişey de olsa acımasız bee :P :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah hep guldursun bızı ıns. Baba da aslında benım sağlıklı beslenmemem konusunda dertlı o da elınden geldıgınce yemek yemem ıcın uğraşıyor aslında. benım çocuklar ıcın duyduğum endısenın benzerı ;)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Cocuklar cok eglendıler orası kesın ;) onların bu gulucuklerı benım de sevmedıgım bırseyı yerken eğlenmeme vesıle oldu ;)

      Sil
  4. Bence baba ve cocuklar cete olmuslar, kumpas kurmuslar:)) Ama cocuklari zorladigin icin haketmissin. Uzgunum dogruya dogru:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne cete oldular. 4. uylerı de cekırdekten yetısıyor ;) Artık hareketlerıme ona gore dıkkat etmem gerek ;)

      Sil

Yorumlariniz icin