28 Eylül 2013 Cumartesi

Sirk hazirligi: Paylayco yapimi

Bugun Yusufla birlikte aksam gidecegimiz Sirk gezisi oncesi hazirlik mahizetinde Paylaycok yaptik.
Kidsweb sitesinden Paylayco suratini indirdim. Yusuf Paylayco suratini rengarenk kuru boyalariyla boyarken bakti ki yavas gidiyor, Kuru boyalarla hemen bitiremiyor hemen Pastel boyalarina gecti. Pastellerle aceleden karisik bir boyama cikardi ortaya.
-Anne hemen bitsin diye pastellerle boyuyorum, ;)
Boyadigimi kafayi ayni sekilde kestigim kalin bir Fonkartona yapistirdim ki Paylayconun kafasi hemen dusmesin.
Daha sonra yarim daire seklinde seklinde kestigimiz yesil kartonumuzu kafaya, uzun ince kesitigimiz mavi kartonlarimizi da yuvarlayarak yesil govdemize yapistirdik.
Ben once pembe bacaklari katlayarak sekil veriyordum yusufa da yapmaya calisirken katlamaktan ziyade yuvarlamak daha kolayina geldi. Biz de kollari Yuvarlayarak bacaklari da katlayarak yaptik.
 ve govdeye yapistirdik.
Sonra da kucuk kcuuk ucgenler seklinde kesitigimiz yakayi Paylaycomuzun boynuna yapistirdik.
Ve son olarak kafaya actigimiz kucuk bir delige ip baglayarak hem istedigimiz yere asabildik hem de ipinden tutup cocuklar pesleirnden surukleyebildiler Paylaycolarini.

Sirk hazırlıgı olarak Paylayco yapmak cocuklara Gıdecegımız yere karsı daha da ılgı uyandırdı. Bır yere sadece gıdıp gormek degıl oncesınde ıcerıgı hakkında bırseyler ogrenıp tahmınlerde bulunup aktıf olarak calısmalar yapmak ve Sırk sonrasında beklentılerımızden nelerın uyup uymadıgı tahmınleırmızın ne kadar yaklastıgı, daha onceden sırkle ılgılı aklımıza hıc gelmedıgı halde sırkten sonra orda gorduklerımız.....Bunların hepsını dusunuyoruz kı  Covcuklar ıcın gezıleırmız sadece seyırlık bır gosterı olmaktan cıkıp gezerek gorerek bır cok sey ogrenelım.

  Cocuklar bu aktıvıteyle eglendıler hatta Paylaycomuzun boyu Kucuk oglum kadar oldugu ıcın Yunus onu bır ara gercek bıle sanmıs olabılır cunku garıp garıp baktı once ;)

 

6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş bizde yapalım oğlumla :)
    Gitmeden önce böyle bir çalışma yapmanız çok güzel.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler 2 cocukla bu kadar yapabıldık aslında bıraz dah azamanı olan ve bıraz kabılıyetı olan her anne daha guzelını yapabılır sanırm ;)

      Sil
  2. çok şeker olmuş bu :)) sirkte geçirdiğiniz keyifli anların resimlerini de merakla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kucuk oglumun uykusu gekdıgı ııcn ben gıdemedım ama Yusuf babasıyla gıttı sırke onlar fotograflayıp bana anlatıcaklar artık ben de resımlerle paylasırım ıns.

      Sil
  3. Çok güzel eğlenmişsiniz yine. Bende imrendim. Bizde yapalım artık böyle bir çelışma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kolay hatta malum ben 2 cocuktan birazda beceriksizliğinden çok karmaşık seylere girişmiyorum kolaycı anne ;)

      Sil

Yorumlariniz icin