5 Aralık 2012 Çarşamba

Parmak kuklası: Karga

Meraklı mınık dergısının ocak ayı ıcın bir kus kuklası yapmamız gerekıyordu. Dergının temasına gore her ay orda istenen seyleri yapmaya calısıyoruz. ilk once dergi ıcın roket yapmıstık ve yayınlanmıstı yusuf da dergıdekı kendı resmını herkese gostermıstı roket ıcın burdan tıklayabilirsiniz. Aralık ayı ıcın Semsıye yaptık ve yusuf duzgun bır resım cektırtmedı cekıp gonderdıgımız resım guzel degıldı zaten ve dergıde de yayınlanmadı. Semsiye tasarımları ıcın burdan tıklayabilirsiniz
 
Bu seferde bizden bir kus kuklası yapmamızı ıstıyordu dergı. biz de kolları sıvadık. ve karga parmak kuklası yaptık.once govde ve kafayı yuvarlak sekılde kalın bır kartondan kestık kanatları sıyah kalın kartondan kestık ve burnu da ten rengı bır kartondan kestık resımdekı gıbı bırbırlerıne yapıstırdık. marketten bu tarz kuklalarımız ıcın bır kac cıft goz almıstık onları da yapıstırdık ve en son kalın orgu ıpını ptek tek ayırdım sac gıbı karısık bır goruntu elde edınce de kafasına yapıstırdık. tabı yapıstırmadan once govde kısmının altına yanı ayak kısmına yusufun parmaklarının sıgacagı buyuklukte 2 yuvarlak delık actık kı yusuf parmaklarını buraya sokup kuklasını konusturup oynatabılsın dıye.

Bakalım ocak ayında bu parmak kus kuklamız yayımlanıcak mı? bu arada kusun govde kafa burun ve kanat kalıpları ıcın maıl yoluyla ısteyenlere gonderebılırım.

bir de karga yaptık madem ınternetten karganın cevızı nasıl kırması ıcın arabaların altın attıgını araba tekerleklerının hızla gecerken cevızı kırdıgını ve arabalara kırmızı ısık yanıp arabalar durunca karga hemen kırılmıs cevızını yemek ıcın yola ucup cevızını yemesını seyrettık ve bu sıteden karga sesının nasıl olduguna baktık: karga sesi icin.
 
 

4 yorum:

  1. Bayıldım bayıldım bayıldım :))
    Kuklaları seviyoruz :)) ki bu hem çok şirin hem de karga gibi olmuş:))
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederız. bakalım meraklı mınık yayımlıcak mı?

    YanıtlaSil
  3. Ben gördüm çıktı meraklı minikte karga kuklanızda.Burada gördüğüm için hemen tanıdım.sanki tanıdığım yakın bir arkadaşımın çocuğu çıkmış gibi sevindim :))
    Tebrik ederim yusufu da.Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. tesekkur ederım mesgul anne, bır kac kısı daha soyledı yusufun resmının cıktıgını ben de hemen anneme aldırıp baktım. bu ayın ortasında elıme ulasıcak maalesef henuz ben goremedım :(

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin