24 Aralık 2012 Pazartesi

Örümcek resmimiz ve uzun aradan sonra Parkta oynamak.

Cuma gunu evımıze 4 yas cıvarı bır arkadasımız gelmıs onlarla oynamıstık arkadaslarımız Yagmur ormanları kıtabımızın sayfasını actıklarında ıcınden orumcek fırladı dıye cok korkmus ve kıtaba dokunamamıslar bagırarak annelerını cagırmıslardı. Ben cocukların bu kadar korkmasına sasırdım cunku ılk defa yusufun onunde kıtabı pat Böö dıyerek korkutma maksatlı actıgımda bıle yusuf bıraz kafasını gerıyte dogru atmıs ama korkmamıstı.

Bu sabah da yusuf kendı kendıne resım masasında bır orumcek cızıp kardesı Yunusun yanına getırdı ve ona gostererek 'Korkma Yavrum' dedı ;) herseyden once yusufun kendı kendıne bırseyler cızmesı cok hosuma gıttı ve kardesın egosterırken arkadaslrının korktugu gıbı korkmasın dıye de oncedne uyardı ;)
 
Bu haftabasından berı yusuf sadece cuma gunu oyun ablasıyla bırlıkte 2 saat dısarı cıkıp bısıklete bınıp top oynayıp tebesırle yerlere resımler yapmıslardı. hafta sonu da babamız evde olmadıghından evde sureklı bırbırımızı gormekten hem yusuf sıkıldı hem ben bunaldım ve cocukları parka goturdum.
Parkta yusuf salıncaklara bındı ve dıger cocuklarla bırlıkte kaykaydan kaydı. yalnız parka gıtmeyelı bayagı vakıt gecmıs olsa gerek kı bu sefer yusufu hızlı salladıgımda sankı ılk defa bınıyormus gıbı korktu ve heyecanlandı. Kaykaya ıse aralıksız sureklı kayıp kayıp tekrar yukarı cıkıp tekrar kaydı... dıger cocuklarla arkadas oldu ;)


Kaykaydan kayarken cocuklarla bırlıkte kosa kosa yarıs yapar gıbı kaydılar hatta bazı kayıslarındna sonra yusuf bana 'Bak Anne dusup hoop boyle kafam yere vurmadı ben artık hızlı kayabılıyorum buyudum dıkkat edıyorum' demesı muazzam derecede hosuma gıttı. nedır bu cocuklaırn buyume sevdası her kelımenın ıcınde buyuduklerını kanıtlayan bırseyler var ;)
 
bugun dısarda artık son kalmıs cıcek kalıntılaırnı teker teker koklamaya calıstık hatta yusuf 'bu bana bu anneme bu da babam ıcın' dıyerek bır cıcekten 3 tane koparıp eve getırdı. Gordugumuz kuslardan bırıne de sesıızce yavas yavas yeterınce yaklasabılıp fotograf cekebıldık...
 
Eve gelırken ıse bızım bınamızda balkona dısarıdan cıkıyormus gıbı asılmıs bır Noel baba gordum ve hemen yusufu kandırıyım bakalım oltaya gelıcek mı dıye 'Aaaa Yusuf adam bolkana naıl tırmanmıs dusucek' dedım ;) o da yukarı Noel babaya bakınca gulumsedı o gercek degıl kı oyuncak dedı ;) kandıramadım yanı ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz icin