9 Eylül 2012 Pazar

Yusufla yaptigimiz Elisi ve resim orneklerimiz


kagitlardan sac yaptik, duz bir resme kagitlarimizi keserek sac seklinde kafasina yapistirdik cok da guzel oldu ;)
Kartondan ormanimiz ;)
Sise Mantarlariyla resim yaptik yukardaki mavi karton ustune ve assagidaki siyah karton ustune mantar boya ;)

assagidaki plastik bir tabaga kartonlardan kestigimiz degisik boyut ve renkteki yuvarlak karton parcalari yapistirdik ustlerine de parlak ayrintilar yapistirdik.
uzun ince kesilmis ayni boyuttaki degisik renkteki kartonlari yuvarlayaip birbirinin icine gelecek sekilde yapistirdik
Kartondan baliklarimiz ;) evdeki akvaryumdaki baliklari taklit etmey ecalistik ama pek benzemedi aslinda netten balik reismlerini cikti alip altina da karton yapistirarak kalinlastirip oyle yapistirsak daha gercekci bir goruntu olurdu ama bunlari yaptigimizda 2 yasindaydik yasimiza gore uygun buyudukce ayrintilara daha da dikkat ederiz
maske seklinde kestigimiz maskeye evdeki degisik ayrintilardan yapistirdik
Bu a bizim renksiz alip firca ve boyayla renklendirip daha sonra da icine cicek ekecegimiz Vazomuz. kendi boyadi cicegini de kendi ekicek ins.

3 yorum:

  1. bizde bu tür aktivitelere yeni yeni başlıyoruz.takibe aldım sizi, güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  2. Nurturiadan buldu bloğunuzu. Elişleriniz süper olmuş elinize sağlık. Benim oğlum da 2,5 yaşında. Takibe aldım bloğunuzu, bize de beklerim.

    YanıtlaSil
  3. biz de aslinda Yunus dogmadan once daha aktif idik ama Yunusla birlikte durulduk mecburen artik daha ock kardesle ilgileniyoruz :( ben de Barisin gunlugu ve Emreyle hayat sizin Bloglalrinizi takip ediyorum zamanim oldukca ins. guzel fikirlerinizi denicem ben de ;)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin