14 Ağustos 2012 Salı

Oyuncak kutularimiz

Dun Yusufla heryeri Oyuncak dolmus odamizi toplamaya giristik. ucaklar, arabalar, pelus oyuncakllar, memory tarzi kartli oyuncakar yapbozlar.... neyi nereye koyacagimizi sasirdik herseyi ustuste atinca da oynamak istedigi oyuncagi istedigi zaman bulamiyoruz, dun butun oyuncaklarini dokmeme ragmen hala 2 sineginden birini bulamadik "Anne bunun arkadasi nerde" diye hala soruyor. baktim oyuncaklarla basa cikamiyorum ve Ikeadaki oyuncak kutulair bana gore cok dar ve pahali geldigi icin, aldigimiz bebek bezleri kutularini bodrumdan cikarip iclerine oyuncakalairmizi katagorize edip yerlestirdik sonra o kutulari da dolabimiza koyduk. resimdeki gibi bir raf tam 7 kutu aldi bir kutuya arabalari bir kutuya ucaklari ...... hepsini yerini biliyoruz artik. Isvicrede cop atmak da parali oldugu icin bez kutularinin icine kagit doldurup kagit copune atardim artanalri da boyle degerlendirdim. hem oyuncak kutusu da almak zorunda kalmadik ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz icin